lørdag 24. mai 2014

hvordan gjenopplive sim i the sims 3 
jeg vet om 2 metoder,
Jeg begynner med den enkle, og den krever en statue of life  her
Jeg husker hvor mye jeg stresset med den der statuen
haha, Jeg er bad i a skrive blogg , men haper at dissse tipsene kommer til nytte,
mangler litt morske taster,pcn er amerikaner, mens jeg venter pa origon late night nedlasting gir jeg deg denne guiden a et par til.
 øå

Vel hvist du vil klare det.
1  FrameworkSetup  last ned her pakk ut filen leg den in i mappen MyDocuments | electronic |art the sims 3
legg filen som heter Kolipoki_StatueofLife in i package
2 Du trenger en til fil som skal inn i game| bin ,den heter d3dx9_31.dll
3 Du trenger base game

metodode 2
Denne metoden er tid krevende, etter simmen er dø, må du vente i 7 dager på o my ghost oportunity 
da drar du til forskrningsenteret landdgrab med urnen, med simmen du vil vekke, du får en melding om at ikke alt gikk etter planen, da er du i mål, da har du et spilbart spøkelse som vist du vil kan gjøre levende med ambrosia retten.
vist du ikke vil vente i 7 dager på muligheten kan du laste ned en opportunity mod her 

More Frequent Opportunities. 


Da vil muligheten komme før du vet orde.
husk å skriv til meg her.


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar