tirsdag 8. juli 2014

Hvordan finner man en brukbar demo til å øve på binary option?

Jeg har prøvd å finne en, probleme er du søker free binary option demo, men så viser det seg når du har registrert deg å, alt at det er ikke helt gratis alikavel. platform.binaryoptionsdemo.com tilbyr en 1000 euro demo konto, fordi de de vil ringe deg å plage deg, så bare skriv et eller annet rart mobil nr

Det er en som har en 24 timer trail 
jeg bruker den å så bare registrerer jeg meg på
nytt med ny email, dette irriterer de seg grønn i tryne over. men jeg tror dette er det nærmeste man kommer en demo konto. med mindre man er proff. Jeg driver på opteck å har ennå ikke fådt demo konto. dette reiner de som en bonus. for de de vil dra mest mulig penger ut av deg. å folk biter på. 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar