søndag 13. juli 2014

E cigarette e Go er noe dritt? ja de du kjøper på ebay
Black Rechargeble e Go 1100mAh Battery CE 4 Vaporizer Clearomizer Hookah Pipe ^
Jeg prøver å komme i form, men røiken knekker meg graadvis. r sig som fungerer er tinngen
men det jeg har kjøpt har gådt i stykker å gjort slik at jeg ikke klarer å slutte, fordi det jeg har er så drit.
Å jeg vet at det finest mye bedre ting
jeg har kjøpt 10 slike siden jeg begynte å røike e sig for noen månder siden, det virker som dise er laget for
at du skal kjøpe nye.
Er den ene gikk seinest i  stykker i går, har ikke hat den mer en 2 uker.
ingen atomizer vil ikke feste seg på bateriet, disse merke varene heter e Go å selges helt uautorisert over hele nette. ikke til å anbefale
Jeg tror disse jævlene har gjort det de ønsket. Angrer på at jeg ikke fra første stund kjøpte på sider som selger mærke varer annet en e Go
alt av e sig fra ebay.com er ikke bra. Tror kjøper et mærke vare utenom ebay. et seriøst firma produkt
her disse er bra å jeg har erfaring med de. Å de er ingen  av de elektroniske tecc siggene som har gådt i stykker av seg selv. skal du kjøpe påfyll anbefaler jeg deg å bruke nysigarett.no her stil meg spørsmål vist du lurer på noe

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar