lørdag 12. juli 2014

Har hørt at med binary option kan man bare følge en trend å så ordner alt seg, det vil si at man vælger der det er mest kjøpere å selger?
Jeg har ikke prøvd traderush  traderush.com dette er et eksempel på en slik side. det står vældig mye dårlig omtale om de.
en side med høyt omdømme sier stay off se selv scam scam  herforexpeacearmy.com   de sier at du nå følge trenden som sier at fsk 40% tror den vil gå ned, dette er bare tull, dette er noe de sier for det
de er affiliate, slike videoer forpester hele youtube , de tjener andeler på deg, måle dies er bare å lokke deg in dørene, så er du bitt av basillen.
det skal vist være en tommel som sier tommel opp eller ned, denne tommelen blir opdatert en gang vær 30 time. noe som taler det hele vældig ned.
40% sier ned ned, da skal det vist være 75 % skjangse for at den går ned, å man kan tjene.

Har vænner av vænner som gjør dette, å de sier det funker. dette tror jeg ikke på, jeg tror de har skjulte motiver for å si slik. En slik påstand er bare tull, har drevet med binary options i et år.

man kan ikke slå markede gjennom teknisk analyse, men en kombinasjon av fundamental å teknisk.
Fundamental vil si nyheter å slik, som fsk kungjøringer av nøkkel faktorer som på bloomberg.com.
følger du bloggen kan du være heldig å finne nøkkelfaktorer.

Note jeg forbedrer artiklene etter vært de er under konstant utvikling, etter flere som leser de. men må prøve å bevare kjelen i teksten.

Jeg har selv hat fantastisk ny begynner flaks, Intil den var brukt opp å jeg begynte å tape da så jeg gjennom strategien å forsto at jeg hadde hat sykt med flaks. Jeg sier ikke at den strategien er tull, men vær varsom med hva firma du vælger.
Jeg har vært inne på binary option en stund, først trodde jeg at jeg ville bli rik, på 123.
jeg er på opteck.com de er vældig nøktern å profesjonelle. Men jeg fant ut at de ikke var så vældig enkelt alikavæl.
det er et ton med ting å sette seg inn i, men ikke umulig å lære
Selve platformen er helt grei å bruke. Har tjent 100vis av euro på stochostic. metoden, den koster ingen ting, dete er en strategi som er tid krevende man tjener lite å må følge mye med. men dette er en strategi de tilbyr etter som man bygger seg opp bonuser å får mere penger.

jeg kan sende deg videoen vist du vil ta kontakt meg på skype i hele 2014  si hva det gjelder sefølgelig, er seff intresert i trading partnere, noen å diskutere for å imot ulike emner om dette her


metoden koster at du bruker jærnen, men det har seg jo slik at penger er ikke gratis.  men er altid hyp på å prøve en ny strategi, jeg tror at trikse er å ikke lå seg lokke av alt det fantastiske som man finner av råd fra ukjente på nette, som meg. så jeg vælger å være objektiv. Jeg tror trade rush er scam så god som, i allefal nesten almost scam traderush.com.

Et alternativ vist man driter penger å er hyp å lære fort , å dsriter i om man ikke får noe for spenna
her her kan man se live av profesionelle tradere som forklarer, det er ikke gartis det koster 90 vær 14 dag, har selv prøvd tjensten måte kreve pengen tilbake på paypal , men noen sier de har bedre erfaring en meg, men vær forbredt på at du kan opleve tom screen


men de er scam å tilby vanlige folk dette i form av affcate, å la de tro at de skal tjene. Hvorfor ikke gjøre det selv, alså finne sin egen strategi som den jeg tilbyr. se på binary option bransjen som et arcade spill youtube videoene om earn millions of millions er fiendene som dilter mot deg , mens du er sony forexpeacearmy.com er reven som hjælper deg. finn en binary option platform som er anbefalt følg rådene til brokeren

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar