søndag 14. september 2014

strategi for binary option

Nyhets kallendeder er vældig viktig. når man far nyheter om en valutta dette tror jeg kan være med på 
avgjøre svigningen vist man har tilstrekelig info om hvordan man skal bearbeide infoen.
Jeg har kommet over noe som heter forextv.comhttp://forextv.com/currency/eur/ den kommer med kjøps anbefalinfer, har sett litt på de å det ser lovende ut, hvist du har hørt om stochostic rsi indicator strategien vil du rask forså hvor lett man kan tjne penger på 5 min trade

Jeg erfarer at det kan være vanskelig å forutsi hva vei markede tar, den dagen en nyhet kommer.
Det er da man kan identifisere en trend, man lan se hvordan en trend eller et stearin lys reagerer på markede, enten det er positivt eller negativt.
jeg tror det er lurt å basere en nyhet på en one day trade

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar