torsdag 6. november 2014

grunskole opplæring problemer med å ta vidaregåande opplæring

Man må melde seg opp på sitt privatist kontor i sitt fylke om høsten, vist man har grunskole, jeg har ikke lyst å sitte i et klasserom med  unger, som bråker fiser her er hordaland privatist kontor vist du har fulført grunskole




§ 6-13 Vilkår for inntak til Vg1

Norges lover 
Vilkår for inntak til vidaregåande opplæring til utdanningsprogram på Vg1 er at søkaren har fullført norsk grunnskoleopplæring eller tilsvarande. Disse vilkårene     
passer meg midt ræven, å det er jo ikke logisk heller

Mitt stå sted: De betyr at jeg har lest i et hlavt år på norsk til ingen nytte. Men har jo funnet ut av noe viktig alikavel.

konklusjon:
Får prøve å søke privatist grunnskole voksne, Eksamen grunnskole voksne til ing en nytte :-(

Mye tanker å spørsmål å dritt oppi hode
så søkte jeg Grunnskoleopplæring for voksne da fant jeg noe intresangt se her på bergen komune sin hjemmeside. Der står det Som elev ved Nygård skole, eksamensrettet voksenopplæring, kan du få undervisning i fagene: de sier at Voksne skal ikke plasseres i ordinære klasser sammen med barn og unge. fn må på trening 5 å jeg stinker dritt må dysje, 

Håper du å kan dra nytte av min digitale dagbok i bok format
Nygård skole                         
Tlf: 55568060

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar