tirsdag 20. januar 2015

digital markeds plass

Vælkommen til min dagbok på nette. Navne på bloggen sier litt om at dette er en review blogg
lag din egen markeds plass for digitale nedlastinger. Jeg har luktet litt på denne testet den ut. Har vært borte i mye verre. Dette programme er et eventyr for de som kan programere litt. Jeg har mest erfaring med joomla, men wordpress virker enklere. Tilbake til software her er en insrukjon video av noe basik oppsett av programme. Personlig planlegger jeg å lage en markedsplass for flash animation til cs flash. Film har altid vært morsomt. Programmet er gratis å støtter multi file uploaud, til kategorier. Funktionen er dårlig men platformen er der. Alle kan lage sin egen butikk. programme er gratis
basik gude til digital markedplace her er kilden Jeg har liten erfaring med wordprees, jeg tror at for å bruke dette krever det wordpress kunskap

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar