lørdag 24. januar 2015

hva er bra med linux

Er du web utvikler er denne teksten mere intresang.
Linux er gratis, du kan laste ned et opperativ system som er tilrette lagt for et spesielt type program/programmer fsk, de er open source. Programme er for spsielt intresrte .

Folk du leser om på google, som klager på linux, har gjerne lastet ned en versjon av linux som kun er beregnet for web utvikling, å når de prøver å kjøre favoritt spille sitt, så fungerer det ikke. ganske logisk
window er mer som poteten. Linux er mer for de som har kunskap om om hvordan programmer kjører på oppertiv systemenene, linux brukerene vil ha full ytelse på det de driver med.

Personlig skal jeg ha en versjon for web utviking, Jeg skal laste ned Ubuntu. Ubuntu os fungerer greit i lag med node, 
Det som er litt intresant, er at når win går i stykker. er hard disken for mangen boss.
Vældig mange folk merker høyre regjeringen bedre på lommeboken, i 2115 en i 2014.
Vi har mye viktig å ære hillbilleies videoer på youtube.com, med how to this, how to that, osv.
Blir dårlig vær gang jeg besøker gjenbrukstasjone. Jeg bruker et program som total fjerner skrap program fra hard disken diskwipe.exe. Vist du vil resirkulere disken din spare penger, last ned eller kjøp billig linux på ebay. 30 kr har nok de fleste i norge råd til å betale for et operativ-system. Vurder å laste ned en linux værsjon som passer min digitale verdag. Man  laster ned Ubuntu så vælger man hva version man skal ha, og så bør man ha en qtorrent nedlaster

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar